  • Data: 2005-04-01 10:15:33
    Temat: Re: Plany MF na przyszly rok
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:d2h3mp$bek$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Tak. Wiele firm rozwija się i legalizuje działalność lub znika z
    > rynku. Ale to tylko <1% szarej strefy moim zdaniem. :-)

    Mam co pewien czas dostep do roznych danych GUS i raczej nic nie
    wskazuje na zmniejszanie sie szarej strefy w ostatnich
    latach/miesiacach. Owszem, tak jak piszesz, jest sporo wyrejestrowan
    firm, od wielu miesiecy wiecej niz zarejestrowan. Mysle, ze wiekszosc
    z nich przechodzi calkowicie do szarej strefy, bo znaczna czesc tych
    wyrejestrowan jest zapewne spowodowana akcja 'antyzawieszeniowa' zusu.
    :-) Nie zmniejsza sie tez roznica pomiedzy wydatkami a opodatkowanymi
    dochodami gospodarstw domowych. Nie sadze abysmy mieli do czynienia ze
    zjawiskiem zmniejszania sie szarej strefy.

    pozdrawiam, marekz