  • Data: 2008-01-12 21:08:03
    Temat: Re: Płacznik 7.02.001
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:fmba0u$qd1$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Zmiany w 7.02 są takie, że inaczej wygląda wpisanie hasła.

    Inaczej? Jakoś nie zauważyłam różnicy.

    > Nie ma zcna

    Nie ma zcZa, jest tylko zcNa

    Tego nie bylo już w wersji 7.01
    Poza tym, tu mogliby poprawić.
    Kiedyś jak się rejestrowało zcza, to potem aby wyrejestrować można było
    zrobić kopię dokumentu i z 1 (zarejestruj) zrobić 2 (wyrejestruj).
    Teraz jak jest zarejestrowanie zcza, to wyrejestrować trzeba w zcna....
    czyli od nowa wszystko wpisywać (a przy tym bład łatwo kliknąć). Mogliby
    przerobić, że robiąc kopię zcza pojawiała by się ona w formie zcna
    (teraz w ogóle kopi zcza nie można zrobić.)

    ?

    > Tylko od kiedy to ma obowiązywać i czy wogóle będzie obowiązywać

    Podpis kwalifikowany ma od lipca już obowiązywać - ale to wielce
    nierealne.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)