  • Data: 2008-01-12 23:21:59
    Temat: Re: Płacznik 7.02.001
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:fmbflo$a5t$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Jeżeli robi się korekte zestawu rozliczeniowego to do wersji 6 można
    było
    > wydrukować jedną kartkę z korygowaną osobę.
    > W wersji 7.01 można zaznaczyć jedną lub kilka osób - te które sie
    > koryguje. Wygodna rzecz.

    Ale to już wcześniej było: zaznaczało się czy ma wydrukować tylko
    pozycje korygowane czy całość dokumentu. Na pewno coś takiego w 2006
    roku w wakacje było (bo się akurat z 'zawiadomieniem o błędach w
    dokumentach rozliczeniowych' zmagałam)

    > Właśnie o to mi chodzi - czy jest to już przesądzone czy to tylko
    > projekty?

    Na to że od lipca to jest ustawa. Ale chcą to zmienić... i to są
    projekty, a raczej 'głosy ludu', że to w tym terminie nie wypali.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --