eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPłacenie kartą w imieniu klienta za rozmowy internetowe › Re: Płacenie kartą w imieniu klienta za rozmowy internetowe
  • Data: 2005-06-01 15:42:22
    Temat: Re: Płacenie kartą w imieniu klienta za rozmowy internetowe
    Od: Dancer <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 01 Jun 2005 15:35:36 +0200, du hast mich gefragt
    <d...@k...pl> napisał:

    > Jeśli dobrze rozumiem artykuł 2 "Skype End User License Agreement" to
    > masz prawo wykorzystywać komunikator do celów osobistych,
    > niekomercyjnych.

    A ja właśnie znalazłem coś takiego na stronie
    http://www.skype.com/intl/pl/products/skypeout/rates
    /: "Ceny za nasze
    usługi tym się odznaczają, że tak na prawdę wcale nie trzeba ich płacić.
    Pomóż, znajomym, rodzinie i partnerom w interesach zacząć używać Skype i
    przestań płacić za rozmowy z nimi."

    Hmm parnter w interesach to już chyba wykorzystanie komercyjne, prawda?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

    :::: Polecam ::::
    http://www.aidemart.com/Praktyczny_E-biznes - Praktyczne Rady Dla
    Biznesmenów, Którzy Chcą Robić Pieniądze W Internecie