  • Data: 2013-08-23 16:58:36
    Temat: Re: Pit a nieudokmentowane dochody
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-08-23 15:57, ciapaty pisze:

    > Jak bezpodstawnie?
    > Pracował ? pracował ! Więc pieniadze mu się należą.

    Skoro pracował, to musiał jakąś umowę zawrzeć. Jak się upiera, że umowy
    nie było (czyli świadczył pracę wbrew woli drugiej strony), to znaczy,
    że bezpodstawnie się wzbogacił. Przecież to elementarz:

    "Kto *bez* *podstawy* *prawnej* uzyskał korzyść majątkową [...]"

    > Czego ty Liwiusz nie rozumiesz? Nie mąć już!

    "Żadnej umowy nie zawierałem" to może na onecie przejdzie, ale nie na
    tej elitarnej grupie.

    --
    Liwiusz