    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Pit 2003
    Date: Wed, 03 Mar 2004 14:43:24 +0100

    Użytkownik ja napisał:

    > Witam !
    > Bardzo prosze o pomoc.
    > czy składki (obowiązkowe) na rzecz izby lekarskiej/pielęgniarskiej za rok
    > 2003 mogę odliczyć w PITO - jako składki na rzecz organizacji do których
    > przynależność jest obowiazkowa ? czy może w innym miejscu (słyszałam że jest
    > mozliwość ich odliczenia, a podczas przeglądania PITów znalazłam właśnie tę
    > pozycję).
    > Jestem pielęgniarką dla ścisłości.

    Odpowiedz sobie na dwa pytania - czy przynaleznośc o izby
    lekarskiej/pielegniarskiej jest czyms bez czego nie możesz wykonywac
    zawodu? Innymi słowy czy pielegniarka ma obowiazek należeć do Izby (nie
    "obowiązek płacic składki" bo to jest rzecz wtorna) żeby byc pielegniarką?
    Czy Izba to organizacja?

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl