  • Data: 2003-03-12 11:21:35
    Temat: Re: Pit 14 - zwrot nadpłaty wkładu mieszkaniowego
    Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > odliczyłem
    > tys -
    > >

    > Tak , około 130kzł nie było objęte ulgą. A PIT14 jest to taki PIT , który
    > m.in. informuje o wysokości wycofanego wkładu mieszkaniowego , otrzymuje go
    > US i zainteresowany..
    > Pozdrawiam,
    > Paweł Ubysz

    IMHo jest tak: spółdzielnia musi taki PIT14 sporządzić. A jeśli ty wcześniej
    sobie odliczyłeś te wpłaty, to masz je opodatkować, a jeśli nie odliczyłeś, to
    nie. To jest moje skromne zdanie. PIT14 musi być, bo np. ktoś wpłacił 100k i
    sobie je w całości odliczył, a potem spółdzielnia mu oddała, bo np. koszty
    budowy były niższe, to teraz musi to opodatkować.

    Magda