  • Data: 2009-11-11 10:22:28
    Temat: Re: Pismo z urzędu skarbowego
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Klaudia w <news:hde0jj$2gnu$1@news.mm.pl>:

    > Znajoma dostała takie oto pismo z urzędu skarbowego:

    > http://www.przeklej.pl/plik/pismo-jpg-00051c8ig40i

    > I teraz pytanie jest następujące. Ile trzeba zapłacić urządowi
    > skarbowemu? Czy chodzi o kwotę 71 zł, czy chodzi o 71 zł plus odsetki?

    Przecież wszystko jest w piśmie 71 plus odsetki od 1 maja 2009 do dnia
    wpłaty.

    > Jeżeli to ma być suma z odsetkami, to jak to policzyć, o jaką sumę
    > chodzi? :-)

    Podali stawki roczne w piśmie, a kalkulator jest np. tu:
    <http://www.infor.pl/kalkulatory/odsetki_od_zaleglos
    ci.html#wynikiform>

    > Zamiast wysyłać pismo na 3 strony, napisaliby w jednej linijce, o jaką
    > kwotę im chodzi, tak żeby każdy zrozumiał o co chodzi. Ja już nic z tego
    > nie rozumiem. Może ktoś na grupie mnie poratuje :-)

    Jeszcze poczytaj ordynację podatkową w kwestii odsetek za zwłokę i wszystko
    będzie jasne ;P

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]