  • Data: 2009-11-11 21:16:59
    Temat: Re: Pismo z urzędu skarbowego
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 11 Nov 2009 12:19:15 +0100, cef napisał(a):
    > A ile kosztuje teraz ten list?

    Tu przynajmniej to dotyczyło konkretnych pieniędzy :)
    Kiedyś robiliśmy darowiznę samochodu - moi rodzice dla mnie i mojej siostry.
    Wszystko w ramach kwot zwolnionych (wtedy jeszcze był podatek od darowizn
    w najbliższej rodzinie)...
    Po jakimś czasie pod ten sam jeden adres przyszło bodajże 6 poleconych ZPO,
    w tym 4 dotyczące innej kombinacji (ojciec-syn, ojciec-córka itd.) i jeszcze
    jakieś dwa dodatkowe. Nawet nie chciało mi się liczyć ile to kosztowało :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944