  • Data: 2009-11-11 11:35:48
    Temat: Re: Pismo z urzędu skarbowego
    Od: <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I teraz pytanie jest następujące. Ile trzeba zapłacić urządowi skarbowemu? Czy
    > chodzi o kwotę 71 zł, czy chodzi o 71 zł plus odsetki? Jeżeli to ma być suma z
    > odsetkami, to jak to policzyć, o jaką sumę chodzi? :-)

    > Zamiast wysyłać pismo na 3 strony, napisaliby w jednej linijce, o jaką kwotę
    > im chodzi, tak żeby każdy zrozumiał o co chodzi. Ja już nic z tego nie
    > rozumiem. Może ktoś na grupie mnie poratuje :-)

    Na ostatniej stronie napisali Ci to dokłanie w dwóch linijkach :) "Zatem od
    kwoty 71,00 , która...". Wyżej nawet podali Ci stawki odsetek ustawowych!

    Jak Ci podali, termin zapłaty upłynął 30-04-2009, więc od tego dnia liczysz
    odsetki. Najlepiej do tegu użyj jakiegoś kalkulatora dostępnego w sieci (np tego
    http://www.infor.pl/kalkulatory/odsetki_od_zaleglosc
    i.html). Będzie najszybciej.
    US kwoty odsetek Ci nie podał, bo nie wiadomo, kiedy wpłacisz.