  • Data: 2005-05-22 16:07:28
    Temat: Re: Pilne-numeracja KPiR
    Od: Andrzej<a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Akurat program "Mała Księgowość" jest bardzo dobrym i przystępnym programem
    dla małych i średnich firm bardzo zresztą chwalonym przez właścicieli firm.I
    program ten drukuje księgę dokładnie w/g obowiązującego wzoru dokonując
    podsumowań narastająco od pcczątku roku,jest dwa razy w roku udoskonalany
    nowymi wersjami,bardzo przejrzyście i czytelnie na odrębnych wydrukach można
    uzyskać wykazanie bieżąco i narastająco przychodu,kosztów i dochodu.Nie ma tam
    nic jak piszesz wadliwego.
    Jedynie że jak napisałem wcześniej zdarzenia gospodarcze numeruje nie od
    pcozątku roku narastająco tylko w skali miesiąca.
    Podaj mi dokładnie podstawę prawną która mówi o nunerowaniu zdarzeń
    gospodarczych pod kątem podatku dochodowego KPiR tylko i wyłącznie w skali
    roku.

    -> http://usenet.pomocprawna.info