  • Data: 2002-04-15 07:27:25
    Temat: Re: Pilne!!! Wynajem mieszkania w koszty - pytanie
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 14 Apr 2002, Jarek wrote:

    >+ Witam !!!
    >+ Prowadzę działalność gosp.usługi (KPiR+VAT). Zameldowany jestem u moich
    >+ rodziców, natomiast mieszkam (bez meldunku) i prowadzę swoją firmę w
    >+ wynajmowanym mieszkaniu. Zwarcam się do Was z pytaniem, czy mogę czynsz,
    >+ telefon i inne opłaty licznikowe wprowadzić sobie w koszty do książki,
    >+ ew.także do VATu.

    Sprawa była wałkowana tu i na pl.soc.prawo z niejednolitą
    opinią - ja byłbym ostrożny. Weź news.google.com -> zaawansowane
    i pomęcz go trochę ;>

    >+ Z telefonem byłby wtedy kłopot, bo ponoć TPSa wystawia rachunki
    >+ jedynie dla właściciela dalnego mieszkania.

    Zapewniam cię że TPSA nie robi kłopotu kilku milionom
    najemców mieszkań komunalnych, zakładowych i spółdzielczych
    - to jak będziesz miał najem (umowę) tobie też nie zrobi ;) !

    No i ciekawie by to wyglądało: "umowa między TPSA a gminą
    Zabrze na usługę pt. telefon prywtny pod adresem..." :]
    (prawa własności do mieszkań komunalnych ma GMINA)

    Pozdrowienia, Gotfryd