  • Data: 2002-03-14 20:15:22
    Temat: Re: Pierwszy krok :)
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Mar 2002 g...@p...onet.pl wrote:

    >+ Witam!
    [...]
    >+ Chyba zrezygnuje z basenu bo w moim urzędzie lepiej zadbam o kondycję
    >+ fizyczną biegając po schodach :)))

    Ja też z "papiórkami do US" jeżdże (jak pogoda pozwala) rowerem, co
    takoż powinno przynosić stosowny skutek :) (koło 10km)
    Byleby cię za często nie wzywali ;]

    >+ Sorry za ten teks, ale nie mogłem się powstrzymać, bo zaczyna mi się to
    >+ wszystko podobać :))))))

    To podaj mi jeszcze podstawę prawną, wg której za pytanie (pisemne)
    do US należy się 5 zł. Poważnie pytam, bo jeśli to jest rozporz.
    ustanawiające opłaty za podania to zbieram na niespodziankę :)

    >+ Pozdrawiam,
    >+ Wojtek

    Pozdrowienia, Gotfryd