    From: t <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Pierwsze kroki z DG - "kilka" pyta?
    Date: Mon, 27 Nov 2006 23:12:15 +0100

    Dnia 27-11-2006 o 23:04:05 bono <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Jeszcze raz:
    > W Urz?dzie Miejskim poda?em ze zaczynam od 16.11 i tak mam we wpisie do
    > ewidencji wpisane
    > W US poda?em zgodnie jak w Urzedzie Miejskim 16.11
    > W ZUSie nic nie poda?em, bo mi powiedziano, ?e mam sie zg?osic do nich
    > jak
    > zaczne dzia?alnosc (od wtedy 7 dni) a nie od daty rozpoczecia jakie mi
    > wpisa? Urzed Miejski.
    >
    > No i pytam jak d?ugo moge nie rozpoczynaae tej dzia?alnosci... Jak po 1/4 no
    > moge
    > j? oficjalnie zg?osic w ZUSie ?????

    Jeśli już w US się zgłosiłeś to pobite gary, musisz w ZUS to samo
    podać(16.11).
    Jakbyś nie zgłaszał się do US to byś mógł przezimować niczym Sterowiec(aka
    Ludwik Dorn).
    Więc zgłoś się jutro do ZUS(druki ZFA+ZUA/ZZA) i tyle, oni rzadko wlepiają
    jakieś
    kary więc się nie stresuj, przynajmniej sobie odłożysz więcej na emeryturę
    i będziesz miał bonusowe
    3gr co miesiąc na stare lata.

    pozdrawiam