  • Data: 2016-06-05 12:39:45
    Temat: Re: Pierwsza sprzedaż dla osoby fizycznej.
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-06-05 o 12:07, Jacek pisze:

    > No właśnie tego zapisu nie rozumiem. Jak sprzedamy coś zwolnionego na
    > dzień dzisiejszy, to nie powstanie obowiązek zakupu tej nieszczęsnej
    > kasy? Nawet po 1.01.2017? Z powodu sprzedaży starego laptopa za kilka
    > stówek nie widzę sensu zakupu kasy.

    Ale akurat nośnik zapisany (czy też nie) nie podlega w ogóle pod zwolnienie,
    więc nie ma opcji, żeby sprzedać bez kasy.

    > Tak sprzedawaliśmy dwie stare komórki. Rozwiązanie dobra, acz kosztowne.

    Pośrednik musi być swój, wtedy robi grzeczność a nie "transakcję życia"

    > Poza złomowaniem jakie? Podpowiesz?

    Złomowanie, to pierwsze co też przyszło mi do głowy.
    Pytanie co potrzebuje kupujący (jaki dokument) i sprzedający
    i do jakiego stopnia to ma być legalne :-)