  • Data: 2007-02-05 17:27:21
    Temat: Re: Pierwsza DG
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "KaCZoR" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:eq7nhp$3bg$1@news.onet.pl...

    > 1: Wybralismy forme opodatkowania KPIR. Czy oprocz tej ksiegi
    > musze

    Ewidencja środkó trwałych i Ewidencja wyposażenia jeszcze (mogą by
    c puste). Ewentualnie ewidencja przebiegu pojazdu, dla gorliwych
    książka Kontroli. :-)

    > 2: jesli bede sprzedawac przez internet to czy do mojego obrotu
    > takze

    Obrót 110zł. Możesz wliczyć w koszty.

    > 3: nastepne pytanie jest zwiazane z podatkiem dochodowym. Jesli
    > zakladam

    Nie od osób prawnych, od osób fizycznych. Wybór przez wspólników
    albo liniowy 19% albo skala w zalezności od oczekiwanych dochodów.

    marekz