  • Data: 2007-02-07 20:40:21
    Temat: Re: Pierwsza DG
    Od: "KaCZoR" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0702071532260.1120@athlon64...

    > Jak nie jesteś VATowcem, to nie znasz pojęcia "netto" :)
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Czyli tak najogolniej mowiac do momentu przejsca na VAT podatek place na
    zasadzie: (cena sprzedazy - cena zakupu)*19%, a jak stane sie VATowcem to
    tak jak napisalem to wczesniej?.
    No to jak juz zostalo wszystko wyjasnione mam nadzieje ze nie bede miec
    zadnych "przyjemnosci" z urzedem skarbowym:).
    Pozdrawiam
    Michal