  • Data: 2006-02-15 12:10:49
    Temat: Re: Pełna nazwa firmy
    Od: Tarcamion <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    t napisał(a):

    > Firma osoby fizycznej jest jej imie i nazwisko.
    > Poszukaj w archiwum w ostatnim miesiacu bylo to walkowane w nieskonczonosc
    Ale chodzi mi o podstawę prawną. Mam teraz taką sytuację, że muszę
    wystawić FV firmie (oni będa wystawiać mi też) i właściciel twierdzi, że
    nie musi być nazwiska. Twierdzi, że miał kiedyś kontrole skarbowe
    (conajmniej kilka) i nie kwestionowali nazwy skróconej typu KOGUCIK, bo
    tak niby jest zarejestrowane w UM, a nie KOGUCIK Jan Kowalski