  • Data: 2003-09-19 08:48:30
    Temat: Re: Paragony w sklepie
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tom" <h...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:bke8ce$b9h$1@news.onet.pl...
    > Czesc
    > Mam obok swego domu mały sklepik. Sprzedawca i właściciel w 1 osobie
    > notorycznie uchyla się od płacenia podatków. Robi mi zawsze pokaz pt.
    > "uważaj właśnie nabijam na kasę", tylko potem tego nie zatwierdza. Kiedyś
    > gdy poprosiłem go o paragon, zrobił obrażoną minę i dał mi cudzy o
    podobnych
    > towarach i powiedział: "tu jeszcze są takie środki piorące to se pan je
    > odejmij.

    Byli u nas mili Panstwo z Urzedu Skarbowego.
    Popatrzyli jak zona sprzedaje, potem cos kupili, a nastepnie przedstawili
    sie....
    Urzad Skarbowy.... i.t.d...
    Sprawdzili kase, dokumenty, napisali jak bylo przed kontrola wypelnili
    formularz,
    dalo do podlisania i poszli....
    Do glowy by nam nie przyszlo NIE WYDAC paragonu kupujacemu...naprawde...

    Wiec gdy przyjda kiedys do owego Pana . moze miec klopoty..

    Boguslaw