  • Data: 2008-06-23 17:39:16
    Temat: Re: Paragon i dane na nim
    Od: "viruuss" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisal w
    wiadomosci news:23062008.7E4B9510@budzik61.poznan.pl...
    > Witam
    > Czy na paragonie z kasy fiskalnej w sklepie bedacym wlasnoscia osoby
    > fizycznej prowadzacej DG musza byc dane tejze osoby tzn. imie i nazwisko,
    > numer NIP? Czy moze byc nazwa sklepu?
    >
    > --
    > Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516 ; www.rowery.rejtravel.pl
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń
    > także "_")
    > "Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki
    > nie przekonam się, co mówię?" E.M. Forster

    witam
    na 100 % musi byc numer NIP
    i adres instalacji kasy
    jezeli adres instalacji kasy jest inny niz adres pod którym jest
    zarejestrowana dzialalnosc , to musza byc 2 adresy ( np 00-000 xxxxx,
    ul.cccccccccc, PKT Sprzedazy xxxxxxx)
    paragon musi byc polaczony z wlascicielem urzadzenia , wiec powinna na nim
    znajdowac sie nazwa pod która jest zarejestrowana DG i nr NIP
    oczywiscie dotyczy to urzadzenia pracujacego w trybie fiskalnym , a nie
    kasy traktowanej jako "kalkulator"
    pozdrawiam