  • Data: 2005-03-23 21:35:51
    Temat: Re: Paragon fiskany
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:d1smes$mt$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Wydaje mi się, że to może być wprowadzenie w błąd. Nie powinno być
    > skreślone słowo "fiskalny"? Jeżeli ktoś nie ma (bo nie musi) kasy
    > fiskalnej, to chyba nie jest uprawniony do wystawiania paragonów
    > fiskalnych?

    Zapewne ten wydruk nie jest paragonem fiskalnym. Byc moze przy zlej
    woli mozna by probowac to podciagac pod wprowadzanie w blad, cos w tym
    moze byc. Jednakze sugerowanie, ze jest wykroczeniem samo wydrukowanie
    tych dwoch wyrazow wydaje mi sie przesada. To tak jakby ktos mi
    zabronil wydrukowac na kartce slowo "paszport" i uznal to za
    zmierzanie do nielegalnego przekroczenia granicy.

    marekz