  • Data: 2009-09-01 17:55:11
    Temat: Re: Paragon a faktura
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Gotfryd Smolik news s...@s...com.pl ...

    > Kontrola się "przyczepi albo i nie" - przypomnę, że była
    > kiedyś sprawa (wygrana przez US przed NSA!) o nieprawidłowo
    > wystawiane f-ry, kiedy nieprawidłowość dotyczyła wystawienia
    > f-r kilka minut przed wydaniem towaru (co nie jest rzadką
    > praktyką w hurtowniach, ale akurat było dokumentowane dokładnym
    > czasem na f-rze i dowodzie wydania :P).

    w takich sytuacjach zawsze zastanawia mnie jedno - dlaczego w takich
    sytuacjach najwazniejszy nie jest cel wykonywania czynnosci, intencja
    kupujcego/sprzedajacego tylko bierze sie pod uwage jakies kruczki.

    Np.
    zatrudniam pracownika i podpisuje z nim umowe zlecenie, ktora jednak U-Z
    jest tylko z nazwy a de facto jest umowa o prace.
    Czy w takim razie zawarłem UZ u UoP? Jasne ze UoP.
    I tak samo powinny być rozpatrywane wszelkie tego typu sprawy.
    Kupiłem cos, kupowałem do DG - a odbiera mi sie prawo odliczenia bo ktos
    tam cos tam pomylił w procedurze. IMOw takim przypadku sad powinien spaść z
    krzesła, spojrzec na urzednika jak na głupka - i zapytac: powaznie? Z tym
    pan do mnie przychodzi? Czy pana pojebało...