  • Data: 2011-03-08 14:35:15
    Temat: Re: Papierowa PKPiR i e-faktury
    Od: tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2011-03-08, o godz. 14:46:53
    "Michał" <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Czy też może jestem zobowiązany do wożenia KPIR razem ze sobą (jeśli
    > jest potencjalna możliwość że w trakcie kilkudniowego wyjazdu
    > sprzedam coś lub kupię) ?

    Magiczne hasło to: ewidencja sprzedaży :-)

    Zresztą, przeczytaj rozporządzenie do KPiR to będziesz miał pogląd jak
    to wygląda u źródła. Co nie znaczy że wszystko będzie jasne, bo ten
    wytwór polskiej myśli legislacyjnej powstał u zarania tej komuny, 20
    lat temu, a potem tylko go sztukowali na potrzeby bieżącego etapu.

    Tomek