  • Data: 2002-10-25 12:41:16
    Temat: Re: POZYCZYLEM NA MIESZKANIE OD MAMY! I CO?
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 5) nabycie w drodze darowizny pieniędzy lub innych rzeczy przez osobę

    (...)
    > stad to dodakowe 18 114 (nie podwojenie).

    To skad ten przyklad (wyciagniete z linku Rzeczpospolitej):

    "Jeżeli wnuczek otrzyma darowiznę na cel mieszkaniowy w
    jednakowej wysokości od dziadka i babci, danina od darowizn
    będzie się należała, gdy ich wartość przekroczy w sumie 36.228 zł."

    pozdrawiam
    MarcinP
    ps
    nie bede dyskutowal na paragrafy - za slaby jestem
    Znam fakty, miesiac temu zalatwialem sprawe darowizn w US
    i od 2 osob (1stopien pokrewienstwa) mozna uzyskac
    na cel mieszkaniowy 36 tysiecy (z hakiem).
    Decyzje o podatku 0% juz mam u siebie