  • Data: 2002-10-28 08:02:50
    Temat: Re: POZYCZYLEM NA MIESZKANIE OD MAMY! I CO?
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > , co być może zmienia interpretację tych punktów (może ktoś to prawidłowo
    > zinterpretuje?). Jakkolwiek ustawa (poprawki) wchodzi w życie dopiero z
    > dniem 1 stycznia 2003 r.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Marcin

    Sorki Panowie, ale czegos nie rozumiem.
    Albo przyjmiemy, ze dyskusja ta toczy sie w celach sportowych
    i wtedy wszystko OK,
    albo ktos ma problem bo nie wie jak ladnie wszystko UrzSk
    przedstawic, zeby ten sie nie przyczepil.
    Jesli drugi przypadek, to po 2 albo 3 dniach toczenia tutaj dyskusji
    i kilkunastu postach (rowniez ode mnie, gdzie moze w paragrafach
    jestem cienki, ale w praktyce droge przechodzilem a przez to sluze
    przykladem) ten ktos ma nadal watpliwosci, to moze poprostu powinien
    zadzwonic do US na informacje (albo jeszcze lepiej pojechac i pojsc
    do dzialu "Darowizn") i wszystkiego sie pieknie dowiedziec.
    Jak bedzie mial info. ze zrodla i najlepiej z wlasnego US (bo roznice
    regionalne moga byc - nie w wysokosci kwot, ale w sposobie
    zalatwiania) to bedzie spokojny i wyluzowany a tak
    watek siega mega rozmiarow a watpliwosci wcale nie mniej.
    US nie gryza!!!

    pozdrawiam
    MarcinP