  • Data: 2004-01-06 17:00:02
    Temat: Re: PKWiU za wymiane okien
    Od: "fart" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam prośbę do osób, które wystawiają lub otrzymały w u biegłym roku
    fakturę
    > za wymianę okien.
    > Proszę mi napisać jaki jest na niej symbol PKWiU za w/w usługę
    > pozdrawiam
    > Miro

    Miro kurdelebele sprawa jest zbyt poważna, byś szukał tej u ludzi
    odpowiedzi w przypadku wykonywania w/w usługi.

    Wg mnie Twoja procedura powinna być taka:
    1) zadzwoń (choć lepiej byłoby napisać do odpowiedniego urzędu) do
    wojewódzkiego urzędu statystycznego i tam zapytaj o komórkę, która
    poinformuje Cię o tym.
    2) mając sww ... upewnij się w urzędzie skarbowym , też telefonicznie, o tym
    jaka jest stawka podatku VAT dla wspomnianej stawki.

    Może wyszedłem zbyt do przodu .... ale ja tak zrobiłem i się uratowałem,
    mimo oczywistej innej odpowiedzi.

    pozdrawiam
    fart

    co nie przeszkadza się ludziom wypowiedzieć :))))))))))