  • Data: 2005-01-10 12:52:42
    Temat: Re: PKD??
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    toster napisał(a):
    > "Mariusz" <m...@t...pl> wrote in message

    > Kto ma się czepiać, skoro za każdą zmianę płacisz 50 zeta?
    > Zmieniasz i tyle.

    Jemu chyba chodziło to czy czy musi zmieniac czy tez nikt sie nie czepia
    *jeżeli nie zmieni wpisu*.
    Ja bym jednak odżałowała te 50zł i zgłosiła zmiane, zwłaszcza że się z
    tego działalnośc glówna zrobiła.
    A skoro tak, to potem zmiana regonu i aktualizacja NIP-1 w urzędzie
    skarbowym - trzeba o tym pamiętać. Ale to już bezpłatnie (kosztów czasu
    nie licząc) ;-)

    Okazjonalnie, jednorazowo to zawsze można sprzedac coś albo wykonac
    usługe spoza zakresu. Jest okazja, szkoda stracić a w końcu ustawodawca
    nakłada na przedsiębiorcę obowiązek zarabiania na wszystkim co sie da.
    Ale okazjonalnie - nieregularnie, w duzych odstepach czasu albo wręcza
    raz w zyciu (podatkowym, które jak wiemy trwa 6 lat ;-) )
    Stałe wykonywanie jakiejs dzialalności wymaga ujęcia tego we wpisie do
    ewidencji.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl