  • Data: 2005-01-13 09:45:04
    Temat: Re: PKD??
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Roman Wantola napisał(a):

    > No właśnie, czy na pewno trzeba składać NIP-1, bo na piśmie z Urzędu
    > Gminy o zmianie wpisu mam napisane, że przesłali kopię do US?

    Oni przesyłają żeby US wiedział że miałes obowiązek zgłosić zmianę i
    mgoł Cie ścigac jak jej nie zgłosisz.
    To że jeden urząd cos drugiemy przesłała nie znaczy że podatnik nie musi
    tego robic drugi raz.
    Ta wymiana informacji służy jedynie wyłapywaniu osób zaniedbujących
    obowiązek aktualizacji danych.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl