  • Data: 2003-11-01 12:20:41
    Temat: Re: PIT4 - czy była konieczność złożenia?
    Od: Andrzej<a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja też nie składałem w tym roku PIT-ów 4 z tytułu umów-zleceń,ale US
    przysłał mi pismo,że mam nadpłatę wpodatku
    dochodowym/?/,okazało się,że nie mieli do czego przypasować
    wpłacanych przeze mnie zaliczek na podatek dochodowy z tytułu
    umów -zleceń/ na przelewach jako symbol formularza pisałem PIT 8B
    03R/ i bez żadnych sankcji karnych kazali mi złozyć zaległe PIT-y 4 z
    wyjasnieniami

    -> http://usenet.pomocprawna.info