  • Data: 2002-02-21 19:12:06
    Temat: Re: PIT- zakup komputera
    Od: "Benek" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W zwiazku z tym czy widniejace na fakturze VAT moje nazwisko ale tez
    > informacja o platnosci: umowa kredytowa uprawnia mnie do odliczenia sobie
    > tego "przyrzadu i pomocy naukowej"?
    > dodam ze pracuje w firmie internetowej, zas dodatkowo studiuje, wiec
    > formalnie jest to zwiazane z wykonywana praca...
    >
    > Za wszelkie informacji i porady bede niezmiernie wdzieczny,
    > pozdrawiam,
    > Artur

    Tez sie nad tym zastanawialem i dowiedzialem sie w jednym biurze podatkowym,
    ze wazna jest data wystawienia faktury, a to - czy kredyt juz splaciles czy
    nie - nie jest istotne. Tez mam taka fakture i mam zamiar ja w calosci
    rozliczyc (nawet ja juz ogladala wstepnie Pani w US i nie miala do niej
    zadnych zastrzezen...).

    Robert