  • Data: 2002-04-27 15:18:03
    Temat: Re: PIT a zwrot nadpłaconych skałdek na ZUS
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 26 Apr 2002, Aneta wrote:

    >+ Mam małe pytanko. Kiedy umeścić w picie zwrot nadpłaconych składek, jeżli
    >+ dotyczą one roku 2001, ale zostały zwórcone przez ZUS na konto płatnika w
    >+ roku 2002.

    Ja bym pakował w 2002 - jak kasowo to kasowo (w obie strony),
    tym bardziej że to rozliczenie 'osobiste' a nie z DG gdzie
    rozliczanie memoriałowe jest dopuszczone (a dochody osobiste
    - w tym z pracy itp. - rozlicza się kasowo - czyli "w roku
    faktycznego postawienia do dyspozycji").

    Pozdrowienia, Gotfryd