    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: PIT a niezgodność daty rozwiązania umowy.
    Date: Mon, 1 Mar 2010 10:32:09 +0100

    On Sat, 27 Feb 2010, cef wrote:

    > A na ile maksymalnie egzemplarzy mozna rozbić PIT11 za dany rok?

    IMVHO to zależy, czy i ile razy zwolniony/kończący umowę wystąpił
    z wnioskiem wg. art. 39.2 lub art. 42.3 i następnych (PDoOF).
    Nie chce mi się sprawdzać, ale wydaje mi się że ten zapis jest
    nowy (lub zmieniony relatywnie niedawno) - z jednej strony nie
    ma sensu, aby "zwolniony na zawsze" czekał do lutego, z drugiej
    nie ma sensu przymuszać do wystawiania 11 PIT11 w roku :>
    dla gościa np. 12 razy zatrudnianego na "celowościową" umowę
    o pracę, więc (zapis) brzmi rozsądnie.
    *Kiedyś* *chyba* był obowiązek wystawienia w jakimś tam czasie
    od "zaprzestania", co mogło skutkować koniecznością kilku
    PIT, mimo że nikomu nie były potrzebne.

    pzdr, Gotfryd