  • Data: 2004-11-29 08:51:08
    Temat: Re: PIT, DG i straty z lat ubieglych
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 11/28/2004 5:02 PM, Użytkownik Marek Michalkiewicz napisał:
    > Na razie w Ordynacji znalazłem co następuje:
    >
    > Art. 75. § 1. Nadpłaty podlegają zaliczeniu z urzędu na poczet zaległych

    Przede wszystkim masz baaardzo stary tekst ustawy. Tu masz nowszą
    wersję:
    http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id=
    WDU19971370926&type=3&name=D19970926Lj.pdf
    Wg mnie Ciebie będzie dotyczył art. 75 ust 2 pkt 1 lit a oraz ust. 3 i
    ewentualnie ust. 4. Co do terminów to z art 76a ust 2 pkt 2 wynika, że
    chyba będziesz mógł pomniejszyć sobie zaległość o nadpłatę. Co do
    właściwości miejscowej tu masz wszystkie rozporządzenia do ordynacji:
    http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=related&
    id=WDU19971370926&type=9

    --
    gefragt