  • Data: 2005-02-07 21:58:45
    Temat: Re: PIT/D a brak kontatku z małżonkiem
    Od: sylas <g...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 2 Feb 2005 10:48:14 +0100, na pl.soc.prawo.podatki, Boa napisał(a):

    > Zobacz, o ile byłoby to prostsze, szybsze i mniej stresujące...może jednak
    > skusisz się na telefon do niej?

    Ech, przemogłem się i skontaktowałem się z zoną przy okazji rozprawy
    rozwodowej. Odmówiła podania mi swoich odliczeń jak też wpisania moich do
    swojego PIT-a (motywując to tym, że nie mieszkam już z nią w jej mieszkaniu
    a więc nie mam prawa odliczać wydatków na remont; nie dociera do niej fakt,
    że to są wydatki na remont _mojego_ tymczasowego lokum).
    W tej sytuacji wysyłam swoje rozliczenie wraz ze swoim PITem/D oraz
    oświadczeniem do US że zona odmówiła współpracy w tej sprawie.

    Pzdr,
    Pawel