  • Data: 2002-04-02 22:37:24
    Temat: Re: [PIT] Czy opłata za repetę jest odliczana jak czesne?
    Od: c...@a...com (Sławomir Białek) szukaj wiadomości tego autora

    In article <s...@p...bart.w-wa.pl>, Bart Ogryczak wrote:
    > Witam,
    > Czy opłatę za repetę, można odliczać jako odpłatność za naukę w szkole
    > wyższej? Ustawa mówi tylko o odpłatnościach, nigdzie nie znalazłem
    > wyjaśnienia jakich. Jak to interpretują w US?

    Skoro ustawa nie wyłącza powtarzania no to czemu by nie odliczać.
    Jest to opłata za naukę w szkole wyższej? jest.
    Dzwoniłem do dwóch US i powiedzili, że to nie ma znaczenia czy za powtarzanie
    czy nie. Aczkolwiek jak wiadomo to co mówią, szczególnie przez telefon,
    może potem nie mieć żadnego znaczenia, jednak zawsze to jakaś wskazówa.

    --c