    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: PIT B - instrukcja
    Date: Thu, 24 Apr 2003 22:56:16 +0200

    On Thu, 24 Apr 2003, Maddy wrote:

    >+ Użytkownik Marcin Szymanowicz napisał:
    >+ > Poszukuje instrukcji/opisu do PITu B
    >+ >
    >+ Hmm.. co jak co ale PIT-B??
    >+ Z czym tam mozna miec problem??????

    No, ja np. parę chwil strawiłem na podziwianiu pola "rodzaj
    działalności". I wychodzi że ma byc "rodzaj", a nie "nazwa"
    czy cokolwiek czego by się można spodziewać (wliczając
    w rzeczy spodziewane "główny rodzaj działalności", czyli
    ten z którego REGON wynika).
    Ściśle rzecz biorąc powinienem jak rozumiem przepisać kilka
    linijek które na zgłoszeniu do UM były fontem 8 wydrukowane,
    bo inaczej nie wlazło :] - czy wydedukowałem coś źle ? ;)
    W każdym razie wypełniłem (własnym zdaniem) niepoprawnie,
    poprzestając na skrótowym określeniu głównego rodzaju DG :>

    >+ A instrukcji obsługi cepa nie potrzebujesz czasem?

    Nie widziałem cepa w użyciu to nie powiem. Ale wiem że
    całkiem sporo ludzi potrzebuje instrukcji obsługi młotka,
    a taka piła zębata ręczna to już w ogóle wymaga szkolenia :]
    Znaczy: co do cepa również nie jestem pewien ;)
    I do PIT-B też :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (który ściagał egzampla z RP aby się upewnić że tam naprawdę
    napisali "rodzaj" !)