  • Data: 2003-04-24 21:13:28
    Temat: Re: PIT B - instrukcja
    Od: "pix" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No, ja np. parę chwil strawiłem na podziwianiu pola "rodzaj
    > działalności". I wychodzi że ma byc "rodzaj", a nie "nazwa"
    > czy cokolwiek czego by się można spodziewać (wliczając
    > w rzeczy spodziewane "główny rodzaj działalności", czyli
    > ten z którego REGON wynika).

    Dzisiaj rano się nad tym mocno zastanawiałem :-))
    Na NIP-1 też jest dział o nazwie "Rodzaj działalności", ale
    z podpunktów wynika, że tam chodzi o ten główny, a na PIT-B
    żadnych podpunktów nie ma, więc pewnie trzeba wpisać całość z UM.

    > Ściśle rzecz biorąc powinienem jak rozumiem przepisać kilka
    > linijek które na zgłoszeniu do UM były fontem 8 wydrukowane,
    > bo inaczej nie wlazło :] - czy wydedukowałem coś źle ? ;)

    Nie wiem, ale ja tak wpisałem - niestety zapomniałem zmierzyć
    rozmiar fonta ;-)

    > W każdym razie wypełniłem (własnym zdaniem) niepoprawnie,
    > poprzestając na skrótowym określeniu głównego rodzaju DG :>

    Mnie też kusiło, ale...

    > pozdrowienia, Gotfryd
    wzjm. Pix