  • Data: 2002-04-30 20:16:38
    Temat: Re: PIT-8C, a co z rachunkiem?
    Od: "majman" <m...@k...k.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gdybym wpisał kwotę którą wykazuje PIT-8C jako przychód, to musiałbym "za
    frajer" zapłacić podatek, bo przecież to był tylko zwrot wpłaconych
    wcześniej pieniędzy.
    Wysyłając wiadomość miałem nadzieję, że otrzymam informację w której pozycji
    PIT-36 odliczyć kwotę tą wcześniej wpłaconą. Już jestem po rozliczeniach i
    wiem, że należało 19% tej kwoty wstawić w kratce nr 189 lub 190, a także
    wypełnić PIT/O i w kratce nr 37 lub 38 podać tą kwotę.
    Dziękuję mojemu przedmówcy za zainteresowanie się moim problemem.