  • Data: 2007-03-01 08:59:57
    Temat: Re: PIT-8B - za niska kwota przychodu
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino napisał(a):
    > Mylić się jest rzeczą ludzką, mogło im się zdarzyć.
    > Jeśli proponują zwrot podatku do ręki, do brać i nie wydziwiać.
    Jak by proponowali "do ręki", to pewnie nie było by problemu, ale
    proponują na konto (co zresztą nie jest dziwne, bo firma jest 300 km od
    miejsca zamieszkania znajomej). Ciekawe jak zatytułują przelew? Może
    "zwrot podatku"? ;-)

    > A kto by tam tego szukał.....
    Nie wiem. Firmy mają czasem kontrolę, więc może ktoś się doszuka,
    zwłaszcza, że przecież nie wiadomo, czy odpowiednich dokumentów u nich
    nie ma, czy po prostu nie mogą znaleźć.

    > Ma wystawionego PIT, rozlicza się wg niego, a jakby co, to za złego PIT-a
    > beknie płatnik.
    Czy aby na pewno? Pieniądze otrzymane, PIT roczny już się rozlicza
    samemu, więc bierze się za jego prawdziwość odpowiedzialność (składany
    podpis). Ile pieniędzy przyszło, to już każdy powinien wiedzieć, więc
    różnice można zauważyć.

    Maciek