  • Data: 2003-05-19 13:59:18
    Temat: Re: PIT 8B
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sławek" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:baal9o$45n$1@SunSITE.icm.edu.pl...

    > różne,
    >
    > Nie zgadza się suma kwot mi wypłaconych i przelanych mi na konto
    > sumą kwot podanych w picie

    Na PIT-8B jest kwota=przychód czyli kwota brutto z Twojego rachunku, potem
    kwota=koszty uzyskania przychodów i ta kwota również powinna być zgodna z
    tą, co na rachunku. Następnie dochód = przychód minus koszty i IMO ta kwota
    również jest na Twoim rachunku. A na końcu pobrana przez płatnika zaliczka
    na podatek, też kwota równa kwocie podatku z Twojego rachunku.
    Czy te kwoty zgadzają się z wystawionym przez Ciebie rachunkiem? Jeżeli tak,
    to wszystko jest w porządku.
    Na PIT-8B nie ma kwoty netto (przychód - podatek), czyli tej, którą
    zlecający przelał na Twoje konto, nie ma takiej rubryki...
    Pzdr
    Kasia
    PS: założyłam, że składek tzw. zus-owskich nie było!