  • Data: 2003-01-27 22:40:07
    Temat: Re: PIT-8B
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 27 Jan 2003, buba wrote:
    [...do Maddy...]
    >+ > >>2. Czy na jednym PIT-8B można uwzględnić dwie umowy zlecenia ?
    >+ > > mozna jesli ten sam platnik
    >+ >
    >+ > Takich herezji dawno nie słyszałam... Normalnie drobne sie w kieszeni
    >+ > nie zgadzają...
    [...]
    >+ sorryy ze nie potne...czy ja za przeproszeniem napisalem cos
    >+ innego...napisalem cos co sie nie zgadza?

    Nie zgadza się.
    Udało ci się tak sformułować odpowiedź, że formalnie rzecz biorąc
    jest poprawna logicznie, ale ludzi czytających "na rozum" może
    wprowadzić w błąd !
    Czytałeś już mój post ? ;)
    Po prostu - potwierdziłeś, że *można* umieścić "2 umowy
    1 płatnika na jednym PIT-8b". To prawda :)
    Tylko że warunek jest ostrzejszy: one *muszą* być na 1 sztuce PIT-8b !

    >+ toz ja napisalem to samo co Ty

    "można" <> "musi"

    IMHO, ale ja się dziś z tyloma osobami spierałem że już za logikę
    (własną) przestaję odpowiadać ! :)

    pzdr, Gotfryd