  • Data: 2004-05-26 06:06:21
    Temat: Re: PIT-5 a ubezpieczenie zdrowotne
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wiola" <p...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    news:c91b2a$e9r$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > wiadomości news:Pine.WNT.4.58.0405252326390.1436@athlon...

    > opodatkowania

    > ------------------------------------
    > Mało widoczna ale jest prowadzący działalność i współpracująca dwie
    > zdrowotne( chyba że ja coś żle rozumiem).Ja tak odliczam to nie przepis
    > fakt.Sprawdzają mi w Skarbowym jak wystepuje o niezaleganie i jakoś nie
    > protestowały.
    Jeszcze mały cytat z ustawy
    "Art. 27b. 1. Podatek dochodowy, obliczony zgodnie z art. 27 lub art. 30c, w
    pierwszej kolejności ulega obniżeniu o kwotę składki na powszechne
    ubezpieczenie zdrowotne:

    1) opłaconej w roku podatkowym bezpośrednio przez podatnika zgodnie z
    przepisami o powszechnym ubezpieczeniu w Narodowym Funduszu Zdrowia"
    A składke zdrowotna płaci prowadzący działalność za osobę współpracująca
    czyli odliczasz.
    Wiola