  • Data: 2007-03-14 20:25:19
    Temat: Re: PIT 37 odliczenie karty miejskiej
    Od: "IntelAMD" <i...@p...de> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Cavallino" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    news:et99l1$1u6$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Ty się może zdecyduj, czy dojeżdżasz na bilecie miejskim, czy z innej
    > miejscowości.....
    może wyjaśnię ci to łopatologicznie:
    Dane:
    A - miejscowość w której mieszkam
    B - miejscowość w której pracuję

    jadę z miejscowości A do B, droga z A do B jest tak długa, że kosztuje mnie
    147 zł (bilet miesięczny PKS), następnie wjeżdżam do miejscowości B, w
    której korzystam z komunikacji miejskiej, co mnie kosztuje 33 zł miesięcznie
    (karta miejska).
    Pytam jeszcze raz: czy do rozliczenia potrzebne są paragony doładowań karty
    miejskiej jako dowód opłaty?
    Proszę o rzetelną odpowiedź kogoś, kto się na tym zna. Cavallino daruj sobie
    zbędne docinki, bo nie mam czasu się z tobą kłócić i wyjaśniać.