  • Data: 2005-02-03 21:52:52
    Temat: Re: [PIT-37] czy przelewac 7,60zl podatku do US?
    Od: "Karol K." <karolkus@_cut_go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie istnieje.
    > Ja ostatnio wpłacałem na poczcie 10 gr.

    Mi sie cos obilo o oczy ze jezeli kwota odsetek nie przekracza kosztow
    nadania (czyli chyba kolo 3zl) to nie trzeba placic (ale tu mowa o odsetka
    nie pamietam czy ustawowych czy podatkowych - cos pamietam ze przeczytalem
    to nna jakiejs stronce liczacej odsetki :))) Ale to sie \raczej na pewno
    tyczyli tylko wlasnie odsetek :)

    Czy dobrze mowie czy mi sie cos pomylilo w tej sprawie? (niesteyt nie
    potrafie teraz znalesc tej stronki :(

    Pozdrawiam
    KArol