    From: "SDD" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: PIT 36 najem przychody
    Date: Sat, 16 Apr 2011 14:23:12 +0200

    Użytkownik "janek" <x...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:iob5t8$m2d$1@mx1.internetia.pl...

    > Pracuję na umowę o pracę , od 11/2010 uzyskuje przychody z najmu i
    > dzierżawy , jednak nie wycofałem PIT2 od pracodawcy
    > 1. jak mam wykazać podatek od dochdów z najmu w pit 36 - dochód za 11 i 12
    > / 2010 po 500 zł miesięcznie
    > gdym nie korzystał już u pracodwcy z ulgi podatkowej sprawa byłaby
    > prosta - podatek by nie wystąpił , a tak czy wykazć w poz. 73 pit 36
    > kwotę 180 zł = 500x2 x 18%

    Moment, abstrahujac od nie wybrania ryczaltu - to co chcesz wykazywac?
    Chcesz oszukac urzad wpisujac, ze wplaciles zaliczke, ktore de facto nie
    wplaciles?
    To moze od razu wpisz, ze zaplaciles 1000000 tej zaliczki, otrzymasz spory
    zwrot. Przy odrobinie szczescia, moze zdazysz emigrowac do ktoregos z
    krajow, nie majacych umowy o ekstradycje z PL :)

    Po prostu wpisujesz przychod w odpowiedniej pozycji - mozesz tez wpisac
    jakies koszty (o ile sa) - w ryczalcie bys nie mogl, i podatek sam wyjdzie.

    Pozdrawiam
    SDD