  • Data: 2006-03-06 10:01:58
    Temat: Re: PIT 2
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rafał Ściężor" <r...@s...krakow.pl> napisał w wiadomości
    news:dugudv$i5i$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > się z US i wypełniam pit37 wychodzi mi że mam oddać państwu 530 PLNów.

    Korekta jest wlasnie oddanie tych 530 zl.
    Gdybys nie podpisywal PIT-a 2, to wowczas co miesiac otrzymywalbys mniejsza
    wyplate o mniej wiecej 44,20 zl i tez suma sumarum zaplacilbys te 530 zl.
    Nie masz zadnych mozliwosci uniknac tej oplaty - a zauwaz, ze miales
    korzystniejsza sytuacje - bo te 44,20 dostawales i np. mogles je odkladac w
    banku.
    W tym roku - zeby uniknac takich problemow za rok, odwolaj po prostu PIT-a 2
    u pracodawcy. Twoja wyplata zmniejszy sie o 44,20 ale unikniejsz problemow
    pod koniec roku. US tez sie moze zbulwersowac, ze nieslusznei korzystasz z 2
    kwot wolnych

    Pozdrawiam
    SDD