  • Data: 2015-03-08 20:00:53
    Temat: Re: PIT
    Od: <2...@7...200054.invalid> (Tom N) szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Adam Śmiejek w
    <news:54fc92e6$0$2197$65785112@news.neostrada.pl>:
    [...]

    > I przynajmniej uczciwe.

    Owszem.

    > Żona ściągnęła jakiś darmowy program (e-pity czy
    > cóś) i jak wypełniła PITy, to jej powiedziało, że jak chce wpisać własny
    > cel 1% to musi zapłacić, a za darmo może wysłać z ich celem.

    Czyli z uczciwością żony coś jest nie tak...

    > Właśnie będę przepisywał wydruk do innego programu, bo mam gdzieś taki układ.

    Czyli z twoja uczciwoscią też coś nie tak...

    > Konopka w swoim programie sugeruje kilka mu bliskich, ale nie wymusza.

    Podsumowując: jak kasiora na ojca dyrektora to Tristan jak najbardziej by
    skorzystał, ale skoro nie tam, to chciałby mieć /uczciwie/ wybór...

    P.S.

    korzystam z programu Pana Konopki od lat i zawsze z sugestii 1% korzystałem,
    gdybym innego programu używał, też bym z sugestii/przymusu skorzystał. I nie
    widzę różnicy pomiędzy przymusem RM i jakimś programem -- nie chcesz nie
    korzystaj, ale po diabła narzekasz...

    --
    'Tom N'