  • Data: 2015-03-11 03:05:48
    Temat: Re: PIT
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Albowiem? Nieuczciwe jest przeznaczać 1% na cel inny niż wsparcie firmy
    > robiącej e-pity? No trudno, widać tacyśmy nieuczciwi.

    Skoro chcesz przeznaczyć 1% na inny cel, to postaraj się o inny program.

    > A co, korzystanie z innego programu jest nieuczciwe? Tylko korzystanie z
    > e-pitów jest uczciwe?

    Chyba umowa ja ci dam daromowy program,a ty wyslesz 1% tam gdzie ja
    chce jest uczciwa.

    Nie chcesz isc na taką umowę, nie korzystaj z tego programu.

    > No widzisz, a ja wziąłem e-Deklaracje z MF i tam nie było przymusu i
    > właśnie wysłałem PIT z 1% na lokalny cel - chore dziecko z przedszkola
    > córki.

    > No i nie skorzystałem. Narzekam na to, że program niby darmowy, a wmusza
    > OPP. I na to, że żona się naklepała liczb do programu, a teraz ja
    > musiałem to samo do innego programu.

    Program nie jest darmowy jak widac.
    Oczekuje czegoś w zamian.
    Do korzystania nie zmusza.