  • Data: 2004-07-06 22:25:41
    Temat: Re: PCC1 czy trzeba
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 6 Jul 2004, Maddy wrote:
    [...]
    > + jeżeli samochód faktycznie jest wart mniej niz 1000zł) bo czasami wydziały
    > + komunikacj nie chcą bez tego rejestrowac.

    Zdaje się że ze dwie osoby już mi objaśniały (chyba na .prawo) że
    nie mają do tego prawa. Oczywiście wszyscy wiemy że czasem "nie chcą
    i już" i jest problem...

    [...]
    > + (zw.) powiedziała "A skąd ja mam wiedziec że od tego nie ma PCC? Mam tylko
    > + pani słowo." Trochę mnie pogieło na takie dictum...

    I słusznie, ale IMHO w złym miejscu: owa urzędniczka nie jest od
    ferowania decyzji skarbowych :) miło jak w dbałości o podatnika (!)
    upomina go nim doniesie że nie zapłacił :>, ale... ale ma "papiery"
    wziąć :)
    IMHO & AFAIK oczywiście :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd