  • Data: 2004-07-06 11:28:45
    Temat: Re: PCC1 czy trzeba
    Od: "Slayer" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na ogół jest to potrzebne przy sprzedaży samochodów (FV zestawką zw lub
    > jeżeli samochód faktycznie jest wart mniej niz 1000zł) bo czasami
    > wydziały komunikacj nie chcą bez tego rejestrowac. Im się nie chce
    > poznac przepisów podatkowych.

    ale oni wcale nie muszą znać przepisów podatkowych, mają swoje, gdzie jest
    jasno napisane jakie dokumenty są potrzebne do zarejestrowania pojazdu, i
    nie ma tam słowa o jakimś dokumencie z US...

    > Mnie kiedyś kobita w WK na widok faktury VAT na używany samochód osobowy
    > (zw.) powiedziała "A skąd ja mam wiedziec że od tego nie ma PCC? Mam
    > tylko pani słowo." Trochę mnie pogieło na takie dictum...

    jeżeli jakiś wydział komunikacji odmówiłby zarejestrowania pojazdu ponieważ
    brakuje dokumentu z US (z wyjątkiem VAT25) to sprawa nadaje się do mediów
    ;-) np. wspaniały program UWAGA w tvn ;-)